Trasa Główna km ok. 540+350 - odwierty geologiczne
Trasa Główna km ok. 540+350 - roboty ziemne
Droga Technologiczna DJ-P-28 km ok. 0+450 - roboty ziemne
Trasa Główna km ok. 541+600 - Wymiana gruntu
Trasa Główna km ok. 537+400 - Zbiornik ZR3
Trasa Główna km ok. 537+300 - roboty ziemne
Trasa Główna km ok. 538+750 - wzmocnienie podłoża - dreny VD
Trasa Główna km ok. 538+750 - wzmocnienie podłoża - Dreny VD
Trasa Główna km ok. 546+000 - roboty ziemne
Trasa Główna km ok. 544+650 - roboty ziemne
Trasa Główna km ok. 538+850 - budwa stanowiska do nasuwania
Trasa Główna km ok. 538+850 - budowa stanowiska do nasuwania
Obiekt WD-24 km ok. 541+417
Obiekt WA-26 km ok. 544+976
Oiekt WD-21 km ok. 536+552
Obiekt MD+PP20A km ok. 536+600
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244
Obiekt WD-27 km ok. 548+266
Obiekt WA-23A km ok. 539+727
Trasa Główna km ok. 548+900
Trasa Główna km ok. 539+000 - budowa stanowiska do nasuwania
Trasa Główna km ok. 539+000 budowa stanowiska do nasuwania
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244
Trasa Główna km ok. 536+400 - roboty ziemne
Trasa Główna km ok. 536+700
Trasa Główna km ok. 548+266 roboty ziemne
Obiekt WA-26 km ok. 544+975
Obiekt WA-23A km ok. 539+727
Droga Technologiczna DJ-P20 km ok. 0+500
Trasa Główna km ok. 536+700 roboty ziemne
Trasa Główna km ok. 541+600 wymiana gruntu
Trasa Główna km ok. 536+800 odhumusowanie
Trasa Główna km ok. 536+500 budowa zbiornika ZR1
Trasa Główna km ok. 538+620 wmocnienie podłoża, dreny VD
Trasa Główna km ok. 538+620 wzmocnienie podłoża, dreny VD
Trasa Główna km ok. 538+800 roboty ziemne
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244 betonowanie podpory P14
Obiekt MA+PZD 23 km ok. 339+244 Podpora P14
Obiekt WA-26A km ok. 544+996
obiekt WD-27 km ok. 548+265
Trasa Główna km ok. 547+500
Trasa Główna km ok. 546+100
Droga Technologoczna DJ-P-26 km ok. 0+700
Trasa Główna km ok. 545+000
Obiekt WA-26 km ok. 544+975
Droga Technologiczna DJ-P-24 km ok. 2+800
Trasa Główna km ok. 544+200
Obiekt PZD-25B km ok. 543+995
Trasa Główna km ok. 543+000
Trasa Główna km ok. 543+200
Obiekt PZD-25 km ok. 542+373
Trasa Główna km ok. 541+600
Droga Technologiczna DJ-P-24 km ok. 0+100
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244 podpora P14
Tablica informacyjna o dofinansowaniu inwestycji ze środków UE DG3674W
Obiekt WD-25A km ok. 543+000
Obiekt WD-25A km ok. 543+000
Obiekt WD-21 km ok. 536+552
Obiekt MD+PP 20C km ok. 536+500
Obiekt WD-27 km ok. 548+265
Obiekt WD-27 km ok. 458+265
Trasa Główna km ok. 548+200 - roboty ziemne
Trasa Główna km ok. 545+900
Droga technologiczna DJ-P-26 km ok. 0+500
Obiekt WA-26 km ok. 544+975
Obiekt PZD-25B km ok. 543+991
Trasa Główna km ok. 543+500 - roboty ziemne
Obiekt PZM-8A km ok 540+448
Trasa Główna km ok. 540+500 - roboty ziemne
Wał Ziemny EW06 km ok. 546+313
Obiekt WD-21 km ok. 536+552
Obiekt MD+PP20B km ok. 536+600
Obiekt WA-23A km ok 539+727 - zbrojenie podpory P2
Obiekt WA-23A km ok. 539+727 - zbrojenie segmentu podpory P1
Obiekt WA-26A km ok. 546+313- zbrojenie poprzecznicy P2
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244 betonowanie korpusu przyczółka P14 jezdnia lewa
Awanbek - próbny montaż
Obiekt WD-21 km ok. 536+552
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244
Obiekt WD-27 km ok. 548+266
DJ-P-20 km ok. 1+850 odwierty geotechniczne
Trasa Główna km. ok 538+400 - rboty ziemne
Trasa Główna km ok. 538+800 - roboty ziemne
Zbiornik Retencyjny ZR6 km ok. 539+600
Droga Technologiczna DJ-P-20 km ok. 1+300
Trasa Główna km ok. 540+400 - wymiana gruntu
Droga Technologiczna DJ-P-22 km ok. 0+600
Obiekt PZD-25B km ok. 543+991
Obiekt WD-25A km ok. 543+000
Obiekt WA-26 km ok. 544+976
Trasa Główna km ok. 544+000
Trasa Główna km. ok 545+400
Droga Technologicna DJ-P-26 km. ok 0+500
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244
Trasa Główna km. ok 546+000
Obiekt MA+PZD23 km ok. 539+244 - podpora P14
Wał Ziemny EW06 - km ok. 538+400
obiekt WD-26A km ok. 546+313
Obiekt WD-26A km ok. 546+313